torsdag 21. januar 2010

HJELP!

Dette er ikke et innlegg dedikert til The one and only hot 'n sweet Bestles som i sin tid visstnok var i stort behov for hjelp med helt andre ting. Dette er et rop om hjelp til å få orden på livet mitt. Ikke at det er så himla rotete, og min kjære tar godt vare på meg. Men det er sånn at jeg sliter grovt med selvdisiplinen min om dagen. Vi har selvstudium og jeg skal gjøre gruppeoppgave og skrive en liten bacheloroppgave. HJELP! Her har vi å gjøre med gutten som i alle år har slappet av gjennom skolen, og som nå skal skrive seriøse ting som virkelig betyr noe. Skrive kan jeg, og jeg lider ikke av dysleksi eller noe slikt, men det er det å stå opp om morgenen og sette meg ned og lese eller skrive som blir problemet. Det er jo ALTFOR godt å ligge i senga. Kanskje det vil hjelpe å legge spiker i senga?

Wont you please please help me!

1 kommentar:

  1. 1. Lag avtaler med folk! Dra på bibloteket, og møt noen du sitter sammen med der. Selv om dere ikke gjør det samme, så betyr ikke det noe. Bare at du har en avtale som gjør at du må opp.

    2. Ikke les i sengen.. (Det gjør jeg ofte, noe som resulterer i at jeg får lest en side og sover 1 time)

    3. Hmmm, det er ikke noe nr 3. Hehe. Lykke til :)

    PS, sjekk ut min USA-blogg: misstinamoen.blogspot.com

    SvarSlett