tirsdag 15. desember 2009

Andre innlegg!?

Her kommer jeg inn på det sosialpolitiske fellesforetaket som denne bloggen er, og tror at jeg skal skrive det andre innlegget, men neida! Så feil kan man ta.

Meeen det til tross! Jeg ser på det som min oppgave å fortelle at det snart er jul, og i den anledning tenkte jeg at det ville være på sin plass å gi noen gode ideer til hvilke julegaver du IKKE kjøper til noen du har kjær. Du kan eventuelt se på det som en liste over gaver du evt kan kjøpe til fiender, dersom dere har avtale om at dere skal kjøpe gaver til hverandre. Her er i alle fall topp fem listen.

1. Et ett års medlemsskap i FrP

2. Opplevelsestur til Nord-Korea. Med kun klær med amerikanske flagg på

3. Firs Price barberhøvler

4. Boka "Demokratiets sorte hull" (Den blir faktisk brukt til tortur på Guantanamo)


Har du flere forslag til hjelp for oss andre, så er det din plikt å skrive det ned! Beste ide belønnes med en kromkake.

4 kommentarer:

  1. 6. Jonas Fjeld og Henning Kvitnes si nye plate

    SvarSlett
  2. 7. Helaften med Ari Behn og resten av the Behns.

    8. Kurset "Enkle borddekorasjoner - en blomst til hver anledning" med blomster-Finn

    SvarSlett
  3. 9. Full kroppsmassasje på "Børres Magic Fingers"

    SvarSlett